Úprava jedálnička

Čo jesť, aby sme naše nechty správne vyživila? Svoju imunitu proti bakteriálnym a mykotickým infekciám posilníte dostatkom čerstvého ovocia a zeleniny, morskými plodmi, cereálií. Zinok nájdete v morských plodoch, zelenine a orechoch. Tie sú tiež zdravé kvôli obsahu esenciálních mastných kyselín. Vitamín A je obsiahnutý v mrkve, tiež kustovnicu čínske čiže Goji Berry a tiež v pečeni. Mliečne výrobky vám zaistí dostatok vápnika. Pre vitamín B jedzte pestrú stravu zloženú z mäsa, strukovín, syrov a ako doplnok stravy môžete siahnuť po Pangamine (kvasnicové prášky).

Hydratačný krém je najlepšie

Okrem vnútornej výživy je potrebné, aby mali nechty poskytnutú aj vonkajšiu starostlivosť. Nemusíme ani chodiť pravidelne na manikúru, ale zvládneme to aj doma. Ošetrujte https://eprakone.wordpress.com/2011/04/17/ako-nam-oci-pomozu-siahnut-na-pamat-tela/ suchú kožičku olejčekom. Nepoužívajte acetón a nepreháňajte to s odlakovačom, vysušuje zakončenie prstov. Používajte hydratačný krém na ruky a v lete krém s ochranným faktorom. Pri práci by ste mali používať rukavice. Skúste P-shine.Táto metóda manikúry pôvodom z Japonska obsahuje prírodné látky, ktoré dodajú vašim končekom prstov vitamíny.
 

Comments are closed.